Darmowa dostawa od 149,00 zł

Odstąpienie od umowy

Wiążąc się umowami z producentami braliśmy pod uwagę dobro konsumentów oraz bezpieczeństwo zakupów. Skupiliśmy się na produktach wysokiej jakości, sprawdzonych i skutecznych. Wszystkie z nich objęte są dodatkowo gwarancją. Jeśli jednak odczujecie Państwo niezadowolenie ze zrobionych zakupów – macie możliwość dokonania zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy poczynić kilka kroków opisanych w poniższej instrukcji.

Uwaga!

Prosimy o nienadawanie zwrotów do Paczkomatów oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej – takich paczek nie jesteśmy w stanie odebrać i zostaną zwrócone przez przewoźnika do nadawcy.

Zwroty prosimy kierować na adres:

Lidia Baran
Panattoni Park Tricity North
Insidelog – Garden e-Commerce Sp. z o. o.
ul. Działkowców 15
84-230 Rumia
BRAMA T4

Zwrot towaru – opis i procedura

Zwracany towar należy wysłać w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością po uprzednim zgłoszeniu tego zamiaru obsłudze sklepu dla ogrodu. W przypadku uznania prawidłowości całej procedury oraz kompletności produktu - zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie, jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 14 dni roboczych przelewem na numer konta bankowego Klienta. * Koszt transportu produktu zwracanego pokrywa klient.

Procedura:

  1. Zgłoszenie drogą mailową obsłudze Sklepu dla Ogrodu chęci dokonania zwrotu zakupionego produktu/ zakupionych produktów. Mail na adres: kontakt@przydomu.pl

    Mail powinien zawierać:

    - imię i nazwisko,
    - adres,
    - numer zamówienia,
    - nazwę zwracanego towaru,
    - numer katalogowy,
    - ilość produktów.

  2. Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo, ustalając wspólnie szczegóły przebiegu procedury zwrotu.

  3. Przygotowanie przez Klienta paczki zwrotnej – informacje podstawowe.
    - produkt musi być kompletny,
    - produkt nie może nosić ślady jakiegokolwiek użytkowania,
    - produkt posiada oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta.

  4. Wysyłka paczki (na koszt Klienta/nabywcy) - towar należy zwrócić na adres wskazany przez pracownika sklepu drogą mailową.

 

Reklamacja – opis i procedura

Wszystkie produkty oferowane przez przydomu.pl objęte są gwarancją nadaną przez producenta. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń w transporcie – prosimy o spisanie protokołu szkodowego oraz kontakt z obsługą. Innego rodzaju reklamacje również podlegają poniższej procedurze i podlegają rozpatrzeniu.

 

Procedura:

  1. Spisanie protokołu szkodowego – jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu.
  2. Zgłoszenie obsłudze sklepu reklamacji drogą mailową na adres: kontakt@przydomu.pl

    Mail powinien zawierać:

    - imię i nazwisko,
    - adres,
    - numer zamówienia,
    - nazwę zwracanego towaru,
    - numer katalogowy,
    - ilość produktów,
    - zdjęcia uszkodzeń – obowiązkowe do rozpatrzenia reklamacji!

  3. Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo w celu ustalenia szczegółów rozpatrzenia reklamacji – możliwych do podjęcia dalszych kroków.
Zaufane Opinie IdoSell
4.88 / 5.00 253 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-10-01
Szybko i sprawnie. Polecam
2024-08-08
Szybko i sprawnie
pixel